xxxxx
Linie kosmetyczne
Firma Selcos Distribution sp. z o.o. jest wyłącznym dystrybutorem i przedstawicielem renomowanych marek kosmetycznych - pielęgnacyjnych, makijażowych i zapachowych dostępnych w różnych kanałach dystrybucji.
-
Makijaż
Makijaż to obecnie nieodzowny element wizerunku każdej kobiety. Umożliwia jej wyeksponowanie naturalnego piękna oraz ukrycie mankamentów urody.
więcej -
Pielęgnacja
Systematyczna pielęgnacja skóry istotnie wpływa na jej kondycję oraz wygląd zarówno dzisiaj jak i w przyszłości.
więcej -
Zapachy
Zapachy odgrywają istotna rolę w życiu człowieka. Wywołują wiele skojarzeń, przywołują wspomnienia oraz wpływają na nasze samopoczucie.
więcej
Marki
Marka Bionsen oferuje w swoim portfolio naturalne dezodoranty do ciała na bazie japońskich minerałów termalnych. Formuła produktów wolna od aluminium i parabenów stanowi alternatywę do tradycyjnych dezodorantów i skierowana jest do klientów zainteresowanych naturalną pielęgnacją.
BMW od ponad stu lat to symbol wolności, mocy i innowacji, który wyznacza standardy w motoryzacji, łącząc precyzję z czystymi emocjami. To filozofia życia, w której pasja spotyka się z perfekcyjnym designem, a dynamika z elegancją. Te same wartości, które przez dziesięciolecia definiowały doskonałość motoryzacyjną, dziś odnajdują swoje odbicie w wyjątkowych perfumach marki.
Childs Farm została stworzona, aby dać dzieciom z problemami skórnymi i ich rodzicom radość z dotyku i więzi, bez zimnych, leczniczych produktów. OATDerma to kompleksowe rozwiązania pielęgnacyjne dla dzieci od pierwszych dni życia, które przynosi ulgę w przypadku suchej, swędzącej skóry oraz skóry skłonnej do egzemy.
Collistar to włoska marka kosmetyczna, która od ponad 40 lat tworzy swoją wizję piękna – dostępną, autentyczną i wyzwalającą. Jej misją jest wspieranie kobiet w budowaniu pewności siebie i podkreślaniu ich naturalnego uroku. Dla Collistar, aby wyglądać i czuć się doskonale, nie trzeba robić nic więcej – dzięki odpowiednim produktom wystarczy jeden gest, aby uwolnić swoje piękno.
Marka Diego dalla Palma posiada ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu produktów do makijażu, pielęgnacji skóry oraz włosów. „Czyste” formuły produktów bazujące na innowacyjnych ale bezpiecznych składnikach nie zawierają w swoim składzie parabenów, parafiny, ftalanów i SLS.
Włoska marka FILA to nowoczesna marka, której filozofia opiera się na innowacji i nowoczesności. Świeże zapachy i nowoczesne, minimalistyczne opakowania nawiązują do sportowego DNA marki.
Piękne włosy? Zawsze z Fudge. Pierwszą zasadą pielęgnacji, stylizacji I koloryzacji z marką Fudge Professional jest: to TY ustalasz zasady!
Furla w swojej pierwszej kolekcji perfum dla kobiet łączy różnorodność zapachów, unikalne i ponadczasowe wzornictwo zgodne z charakterem i wizerunkiem marki. Flakony są estetyczne, eleganckie i proste w formie. Twórcy zapachów stworzyli kolekcję pięciu wariantów przedstawiających zapachy inspirowane regionami świata.
MAISON J.U.S., AUTORSKIE PERFUMY ETYCZNE I KOLOROWE
Marka J.U.S. narodziła się w 2019 roku będąc wynikiem wyobraźni jej założycieli, których ambicją było stworzenie nowego konceptu perfumerii, ekologicznej, transparentnej, wolnej, kreatywnej i bazującej na produktach w 100% wyprodukowanych we Francji. Pod akronimem J.U.S. kryją się francuskie słowa: Joyaux Uniques et Sensoriels, czyli Klejnoty Unikalne i Sensoryczne, odzwierciedlające wizję założycieli o tym, że luksus jest ponadczasowy.
Balsamy do ust inspirowane postaciami z bajek oraz kultowymi napojami. Oprócz pysznego smaku i wspaniałego zapachu zawierają skuteczną formułę pielęgnacyjną o właściwościach intensywnie nawilżających i odżywiających usta.
Marka MBR powstała w 2000r, w niemieckim uzdrowisku Bad Schlema w Saksonii, łącząc bogate tradycje z technologicznym zaawansowaniem. Naukowcy marki MBR korzystają z najnowocześniejszych technologii i odkryć w dziedzinie badań nad skórą tworząc innowacyjne receptury produktów o najwyższej efektywności.
Molinard, to francuska rodzinna marka o 170 letniej tradycji. Tworzy ekskluzywne, awangardowe i wyjątkowo trwałe kompozycje zapachowe , które już w XIX wieku doceniła sama królowa Anglii Wiktoria.
Monotheme to kolekcja męskich i kobiecych wód toaletowych. Wyróżnia się wysoką jakością, klasycznym i eleganckim stylem oraz jedną dominującą nutą. Marka powstała, by oferować szeroką gamę mono-zapachów. Stworzony zgodnie z tradycją perfumeryjną, każdy zapach charakteryzuje się dominując ą nutą. Żywe i trwałe nuty są zarówno klasyczne, jak i innowacyjne.
PASTA DEL CAPITANO to włoska marka z tradycją sięgającą 1905 roku, kiedy w aptece rodziny Ciccarelli powstała pierwsza pasta do zębów w formie pasty, a nie proszku. Jakość, farmaceutyczna precyzja i włoska pasja to wartości, które towarzyszą marce od początku.
PIUMA, to włoska marka założona w 2019 roku, która z pasją tworzy produkty pielęgnacyjne koncentrując się na codziennej higienie jamy ustnej. Rozwiązania marki łączą nowoczesne technologie z precyzyjnym włoskim rzemiosłem oferując produkty, które przekształcają codzienną pielęgnację w wyjątkowe doświadczenie.
Police to włoska marka produkująca cenione akcesoria modowe oraz zapachy. Perfumy Police są stworzone dla osób energicznych, które lubią wyrażać swoją silną osobowość. Kwiatowe zapachy zamknięte zostały w nowoczesnych i designerskich flakonach, które przykuwają uwagę swoją oryginalnością.
Produkty Sanctuary SPA to więcej niż kosmetyki upiększające, to Twoje osobiste SPA w słoiku. Stworzone aby odżywić, ujędrnić i wzmocnić Twoją skórę. Eleganckie zapachy i bogate odżywcze konsystencje produktów zapewniają prawdziwy rytuał dla ciała i zmysłów.
St. Tropez to wiodącą marką w kategorii produktów samoopalających, uznana i ceniona na całym świecie zarówno przez profesjonalistów jak i modelki oraz gwiazdy. Marka aktywnie uczestniczy w eventach świata mody jako oficjalny partner pokazów mody i konkursów urody.
Teaology to marka stworzona z miłości do herbaty. Produkty marki powstają dzięki zastosowaniu Innowacyjnej technologii Tea Infusion Skincare®, wykorzystującej gorący lub zimny napar z liści herbaty, który pozwala uzyskać prawdziwy eliksir młodości dla skóry.
Marka ma swoje konceptualne korzenie w Wenecji i reprezentuje jej sztukę perfumeryjną. Bogata historia tego miasta jest źródłem inspiracji dla The Merchant of Venice.
Cookies-opis2
Cookies-opis
2w
Przechowuje stan zgody użytkownika na pliki cookie dla bieżącej domeny.
Ten plik cookie służy do odróżniania ludzi od botów. Jest to korzystne dla strony internetowej, aby sporządzać prawidłowe raporty dotyczące korzystania z ich strony internetowej.
Ten plik cookie służy do odróżniania ludzi od botów.
Ten plik cookie służy do odróżniania ludzi od botów.
This cookie is used to distinguish between humans and bots.
Ten plik cookie służy do odróżniania ludzi od botów. Jest to korzystne dla strony internetowej, aby sporządzać prawidłowe raporty dotyczące korzystania z ich strony internetowej.
Pliki umożliwiające pozyskanie informacji o liczbie wizyt i źródłach ruchu na naszej stronie, w szczególności pliki wykorzystywane w ramach narzędzia Google Analytics.